"Я смоктав у Філіпа Кіркорова", – російський актор

Панін і Кіркоров

 Скандально відомий російський актор Олексій Панін, який відкрито підтримує Україну, розповів про двох гомосексуалістів в російському шоубізнесу.

Панін зробив це в інтерв'ю Ксенії Собчак. За словами Паніна, він розсекретив сексуальну орієнтацію цих знаменитостей, оскільки вони підтримують криваву політику путіна і повномасштабну війну проти України.

"Я це кажу лише тому, що я знаю його позицію стосовно того, що відбувається. Я б ніколи не сказав про це. Я кажу це лише після того, як почув їхню політичну позицію", - пояснив Панін.

За словами актора, в російському шоубізі всі знають, що актор Віктор Сухоруков, який зіграв Віктора Багрова у фільмах "Брат" та "Брат 2" – гей. Зазначимо, що Сухоруков занесений до "чорного списку" України через підтримку путіна і його кривавої політики.

"Кожен артист в нашій шоубізнесовій тусовці знає, хто … любить смоктати х*ї. Але для всіх він "брат". А я знаю особисто людей, він ширинки розстібав, дай відсмоктати у потягу. Це тобі за путіна", - сказав Панін.

Також скандальний актор заявив, що спав з ексчоловіком Алли Пугачової, співаком-путіністом Філіпом Кіркоровим.

"Я спав з Кіркоровим. Це правда. Він приїздив на білому авто. Він у мене смоктав. Я у нього теж. Він мені ще й відео надсилав", - розговорився Панін.

Втім, імена згаданих вище артистів Собчак в інтерв'ю приховала. Тож Панін, аби розставити крапки над "і" записав відеозвернення після цієї розмови:

"Зараз я зателефонував Максиму Галкіну і вибачився перед ним, тому що всі подумали, що я ї*ався з Максимом Галкіним. Я з ним не ї*ався ніколи. Я ї*ався з Філіпом Кіркоровим. А от людина, про яку всі подумали, що він розстібає ширинки, це був не Безруков. Це був Віктор Сухоруков", - пояснив Панін.

Читайте також: