Сальма Гаєк святкує 57-річчя: «Я така щаслива, що живу!»

Сальма Хайєк святкує 57-річчя: «Я така щаслива, що живу!»

Голлівудська акторка Сальма Гаєк стала на ще один рік старшою. Відтак вона поніжилася у крихітному червоному бікіні на пляжі під час святкування свого 57-го дня народження. 

 У суботу вранці зірка «Чарівного останнього танцю Майка» поділилася численними знімками, на яких вона купалася в кришталево чистому океані та бавилися на березі. 

 «Я такий щаслива, що живу, і така глибоко вдячна за всі благословення!!!!» - підписала своє сексуальне слайд-шоу Гаєк. «Моя улюблена сім’я, мої дорогоцінні друзі, моє здоров’я, моя робота, яка дає мені змогу йти вперед, моя команда, що розширює можливості, мої стосунки з тваринами та природою, а також любов усіх моїх відданих шанувальників». 

Сальма Хайєк святкує 57-річчя: «Я така щаслива, що живу!»


 Вона закінчила: «З 57-м днем народження!!!»