NASA опублікувало перше фото Землі, зроблене з орбіти Місяця

 

фото Землі, зроблене з орбіти Місяця

NASA опублікувало фотографію Землі, яку зняв екіпаж борту «Аполлон-8» з орбіти Місяця. 

Фотографію зробив екіпаж у складі Френка Бормана, Джеймса Ловелла і Вільяма Андерса. У NASA зазначають, що це був перший старт космічного корабля з космодрому Кеннеді у Флориді, перший, який досяг Місяця, а також перший, який вийшов на орбіту природного супутника Землі.

фото Землі, зроблене з орбіти Місяця

В агентстві додали, що автор фотографії - Вільям Андерс. 

Американскі дослідники вирішили опублікувати знімок напередодні 52-ої річниці зйомки. Раніше астронавт описав цей момент в своєму інтерв'ю. 

«Аполлон-8» вже зробив кілька обертів навколо Місяця і він побачив Землю.

«Я сказав «Боже мій, подивіться на це!». Ми не обговорювали це, в інструктажі і плані польоту не було ніякого завдання зняти Землю. Але інші хлопці пояснили, що нам обов'язково треба зробити фото і дали мені камеру. У мене була єдина кольорова камера з довгофокусним об'єктивом і я зробив знімок», - згадував астронавт.