Секс-скандал: Бос іспанського футболу насильно поцілував чемпіонку в губи


 Дженніфер Ермосо, зірка збірної Іспанії - переможниці Чемпіонату світу з футболу серед жінок, заявила, що вона жодного разу не погоджувалася на небажаний поцілунок голови Королівської футбольної федерації Іспанії. Вона також заявила, що піддавалася «безперервному тиску, щоб зробити заяву», яка могла б виправдати його дії.

«Я почуваюся вразливою жертвою імпульсивного, сексистського, недоречного вчинку без будь-якої згоди з мого боку», — сказав Ермосо в соціальних мережах. «Просто кажучи, мене не поважали».

Про це повідомляє CNN.

Раніше на фото потрапило, як президент Королівської футбольної федерації Іспанії Луїс Рубіалес насильно цілує Ермосо в губи після того, як вона отримала свою переможну медаль у неділю в Сіднеї, Австралія, про що 33-річна переможниця чемпіонату світу згодом заявила, що «не очікувала такого».

Однак 46-річний Рубіалес досі відмовлявся піти у відставку після тижня лютої критики. Виступаючи на позачерговій Генеральній асамблеї федерації в п'ятницю, він сказав, що «боротиметься до кінця».

У зухвалій промові він назвав поцілунок «взаємним» і говорив про «несправедливі» кампанії та «фальшивий фемінізм», а також рішуче сказав: «Я не піду у відставку» кілька разів протягом майже 30-хвилинного звернення, яке викликало подальшу критику.

Луїс Рубіалес цілує Дженніфер Ермосо під час церемонії нагородження медалей Чемпіонату світу з футболу серед жінок 20 серпня в Сіднеї, Австралія. Eurasia Sport Images/Getty Images/FILE

У своїй заяві Ермосо сказала, що твердження Рубіалеса про те, що вона дала згоду на поцілунок, є «категоричною неправдою та частиною маніпулятивної культури, яку він сам створив».

Вона розповіла про відмову на прохання опублікувати заяву, щоб «пом'якшити тиск» на Рубіалеса.

«Незважаючи на моє рішення, я мушу заявити, що на мене постійно чинили тиск, щоб я зробив заяву, яка могла б виправдати дії пана Луїса Рубіалеса», — сказав Ермосо.

Ермосо разом із одноклубниками зі збірної Іспанії-переможниці чемпіонату світу 2023 року та іншими професійними футболістками заявили в п’ятницю, що вони більше не будуть грати за країну, доки Рубіалес не буде усунений зі своєї посади.