Тоні Гаррн: Мій син — моє все

Тоні Гаррн

 Тоні Гаррн стала головною героїнею випуску журналу Elle France за серпень 2023 року. У супровідному інтерв’ю німецька супермодель розповіла про свою кар’єру, активність і нову роль матері.

Гаррн є однією з найуспішніших моделей у світі. Вона працювала на подіумі для провідних дизайнерів, таких як Chanel, Dior і Versace. Вона також з'являлася в кампаніях таких брендів, як Calvin Klein, Gucci і Prada. Окрім модельної кар’єри, Гаррн також є активісткою. Вона є послом доброї волі ООН «Жінки» та працює над підвищенням обізнаності про гендерну рівність і розширення прав і можливостей жінок.

В інтерв'ю Гаррн розповідає про свою нову роль матері. Вона каже, що це був найважчий і найприємніший досвід у її житті. Вона також розповідає про свої надії на майбутнє та плани продовжувати працювати, щоб зробити світ кращим.

Тоні Гаррн

Ось деякі з основних моментів інтерв’ю:

Про її кар’єру: «Я займаюся моделюванням з 13 років. Це була дивовижна подорож. Мені довелося подорожувати світом, зустрічати неймовірних людей і працювати з одними з найкращих дизайнерів у бізнесі. Я дуже вдячна за всі можливості, які мені надає модельний бізнес».

Про її активізм: «Я захоплено використовую свою платформу для підвищення обізнаності про такі важливі питання, як гендерна рівність і розширення прав і можливостей жінок. Я вважаю, що кожна людина заслуговує на гідне та поважне ставлення, незалежно від її статі. Я віддана роботі створити більш справедливий світ для всіх».

Тоні Гаррн

Про материнство: «Бути матір’ю — це найскладніший і найприємніший досвід у моєму житті. Це був крутий шлях навчання, але я люблю кожну хвилину. Мій син — моє все».

Про її надії на майбутнє: «Я сподіваюся на світ, де кожен матиме можливість жити щасливим і повноцінним життям. Я сподіваюся на світ, де не буде бідності, голоду та війни. Я сподіваюся на світ, де до кожного ставляться з повагою та гідністю. Я вірю, що ми можемо змінити ситуацію, і я відданий справі кращого майбутнього для всіх».